Beantwoord

Overzicht verbruik 22GB buitenland

  • 2 August 2020
  • 8 reacties
  • 564 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb een abonnement van KPN met onbeperkt internet, en verblijf nu in het buitenland, pas sinds 24u. 

Ik kan in de KPN app niet zien hoeveel ik verbruikt heb dan de 22GB die ik hier mag verbruiken.

 

Ik heb hier verschillende topics gelezen over dit onderwerp. 

Aan de hand hiervan heb ik mijn nummer ontkoppeld in mijn KPN app en daarna opnieuw gekoppeld. 

Helaas zonder effect. 

Ook via internet inloggen geeft alleen maar de melding dat ik onbeperkt internet heb, dus geen bundel te zien.

 

Daarnaast lees ik hier berichten dat die 22GB opeens op gaan binnen enkele dagen terwijl ik daar normaal ook maanden over zou doen.

 

Vandaar dat ik graag overzicht wil houden, wat ook heel normaal zou zijn als je een bundel hebt. 

 

Hoe kan ik zien hoeveel ik verbruikt heb bij KPN? Dus niet de telling van mijn telefoon.

Wie kan me hiermee verder helpen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 August 2020, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 2

Zou iemand van KPN zelf op dit bericht willen reageren? 

Intern bij jullie moet het antwoord toch te vinden zijn.

Badge +19

De wachttijd is momenteel een stuk langer dan normaal helaas.

Reputatie 2

Als het drukker is dan kan dat altijd. 

Geen probleem. 

Maar ik kan al dagen niet chatten met kpn, 

En mijn vraag hier is na 9 dagen nog steeds niet beantwoord. 

Dat is toch niet erg netjes. 

Vooral omdat ik nog steeds geen idee heb hoeveel ik hier in het buitenland aan het gebruiken ben.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @LizzyHH, excuses voor de vreselijk late reactie! Je kunt dit inderdaad niet zien in MijnKPN. Je krijgt wel bij 50, 75 en 100% verbruik van deze 22 GB een sms van ons. Ik zie dat je nu zo'n 1.7 GB verbruikt hebt, dus je zit heel prima!

Reputatie 2

Hoi Marcia.  

 

Heel fijn om te weten! Dank je! 

In een andere vraag op dit forum werd door een kpn medewerker vertelt dat dit wel te zien moest zijn in de kpn app, maar dat je het product dan wel eens moest ontkoppelen en daarna weer opnieuw koppelen. 

Maar er is dus geen enkele mogelijkheid om dit zelf te overzien? 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Bij mijn weten niet! We hebben wel aangekaart dat klanten dit graag willen, dus hopelijk bij een volgende update is het alsnog zichtbaar :-).

.... En inmiddels zijn we een jaar verder. Is er al nieuws te melden?

Reputatie 7
Badge +30

Nee, er zijn nog geen mogelijkheden in de app gekomen om dit in te zien, zoals je zelf waarschijnlijk al bemerkt had. Ik heb ook nog geen concrete plannen langs zien komen erover, helaas!