Beantwoord

Pepwave 4G router geen inkomend verkeer met KPN simkaart

  • 15 July 2020
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik heb mijn simkaart met een 4G abo binnen en deze probeer ik te gebruiken in combinatie met een Pepwave router.

Als APN heb ik advancedinternet gekozen, echter lijk ik nog geen inkomend verkeer te kunnen ontvangen. Wat zie ik over het hoofd, of is het überhaupt niet mogelijk de firewall te omzeilen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door wjb 20 July 2020, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Bart_1989!

Als ik het goed begrijp, heb je een mobiel internet abonnement besteld, en wil je de simkaart niet gebruiken in een mobiel toestel of tablet, maar gebruiken om via een router waardoor je andere/meerdere apparaten met het internet kunt verbinden. Dit iets iets waar de reguliere klantenservice (waaronder wij moderators) geen ondersteuning voor biedt, er zijn echter een aantal gebruikers zoals @wjb op het forum die hier meer kaas van hebben gegeten en je hier hopelijk verder mee kunnen helpen! 

Reputatie 7

Heb je op die Pepwave 4G router de benodigde port-forwardings ingesteld?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bart_1989,

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Als ik dat bij het verkeerde eind heb, hoor ik het uiteraard graag! Zou je dan op de vraag van @wjb willen reageren?