Vraag

Persoonlijke hotspot werkt niet via iphone 7

  • 10 April 2019
  • 4 reacties
  • 717 keer bekeken

Het is niet mogelijk om mijn telefoon (i-phone 7) als persoonlijke hotspot te gebruiken voor mijn laptop, zodat ik het internet van mijn telefoon gebruik op de laptop. Als ik dit met een telefoon van iemand anders probeer lukt dit wel. Ik heb het idee dat het dus aan mijn telefoon ligt. Weet iemand of dit met een instelling oid op mijn telefoon te maken kan hebben?

Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Pietheus ,
Zie onderstaande uitleg vsn Apple:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204023
Hoi @Pietheus . Heb jij iets aan de link van @Jan-D ? Ik hoop van wel! Ik kan hier zelf helaas weinig zinnigs over zeggen.
Nee dat heeft helaas niet geholpen. Afgelopen weekend nog geprobeerd om de verbinding tot stand te krijgen door de telefoon dmv kabel aan te sluiten maar ook dat lukt niet. De verbinding tussen de 2 apparaten lijkt gewoon niet tot stand komt. Er verschijnt heel kort een blauwe balk bovenin het scherm op mijn telefoon maar die verdwijnt steeds weer, alsof er steeds opnieuw geprobeerd wordt een verbinding te maken...
Jammer. Ik hoop dat er nog andere suggesties komen!