Beantwoord

Persoonlijke omgeving na bestelling niet beschikbaar

  • 2 April 2020
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Hi KPN,

Ik heb gisteren een bestelling voor een nieuwe simkaart bij jullie geplaatst en nu lijkt het alsof de persoonlijke omgeving niet online komt. De vorige bestelling (van een week geleden) heb ik moeten annuleren omdat de simkaart niet binnen kwam, maar bij jullie wel als afgeleverd in het systeem staat. De persoonlijke omgeving van deze bestelling was dan weer wel binnen een uur actief.

Ik hoor graag of alles dit keer goed is doorgekomen en of ik nog iets zelf zou kunnen doen. 
 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 April 2020, 11:31

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb zojuist een bericht ontvangen en kan dit keer een bezorgmoment inplannen met de bezorger. Heel fijn, alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Opdam, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het online komen van je bestelstatuspagina kan soms inderdaad net even wat langer duren. Fijn dat je er inmiddels op kon inloggen en de bezorging hebt ingepland! 

Heb je, nu of in de toekomst, nog andere vragen? Dan weet je ons te vinden!

Reageer