Beantwoord

Plotseling extreem hoog dataverbruik iPhone 7

  • 4 May 2021
  • 1 reactie
  • 276 keer bekeken

mijn Ifoon 7 heef een extreem hoog data verbruik plotseling 6gb in een  ongeveer 2uur .ik had nix aan staan.  

 

kpn wist het niet en gaf me 1gb die was binnen 15min na dat ik me mobiel internet weer aan zette om alleen app communicatie binnen te krijgen ook meteen weer op …? 

appel telf winkel geweest aan de telf ligt het  niet .

kpn nog weer een keer gebeld via nr 1200 deze dame heeft alles in haar bereik gedaan en bekeken maar had ook geen oplossing . 

  • enigste optie was hier vragen …. WIE HEEFT HET ANTWOORD…???? 
  • mijn nr : **********
  • mail : ********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 May 2021, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @J-W Prins, welkom hier op het forum! Ons forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar, daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met je persoonlijke gegevens. We hebben je gegevens uit je bericht gehaald in verband met je privacy en veiligheid van je gegevens. Als je persoonlijke gegevens wilt achterlaten, kan je deze beter in je forumprofiel zetten. Deze zijn alleen voor jezelf en de moderators zichtbaar.

Wat apart dat je ineens zo'n hoog dataverbruik hebt op jouw iPhone. Ik begrijp dat dat sinds kort ineens gebeurt? Wij kunnen wel voor je nakijken hoeveel er nog van je bundel over is, maar we kunnen niet zien wat er op jouw toestel gebeurd is, dus waar je MB's aan verbruikt zijn. Ook dat heeft alles te maken met je privacy. Gelukkig zijn er wel manieren om zelf op te zoeken waar je data gebleven is! Deze support pagina van Apple helpt je om te controleren hoeveel data er is verbruikt en waar dit door gekomen is. Ik ga er vanuit dat dat meer duidelijk maakt, mogelijk blijft erbij voorbeeld een bepaalde app aan staan. Dit kan je dan in de instellingen van je iPhone aanpassen.