Beantwoord

Plotseling veel dataverbruik op nieuwe Samsung A50

  • 8 April 2019
  • 17 reacties
  • 5241 keer bekeken

Heb dinsdag een nieuwe telefoon + nieuwe Abbo verlengt. Maar we zitten nog aan aan het begin van de maand maar ben nu al door me internet bundel heen . En kwam er achter dat het door de email komt, maar dit het had ik niet met de oude telefoon (sony)&(samsung s6) van mij! Had ik er geen lekker problemen mee. Ik was me mail aan het uitzoeken . Tot dat ik zondagmiddag een smsje kreeg dat ik door me bundel heen was . En ik zit op de Wi-Fi en vind het zo gek dat ik zo veel verbruik in paardagen tijd is het op . Normaal haal ik 2000 mb niet eens als ik op de Wi-Fi zit ... ik snap er niks van....

Groetjes,

Alexandra kuik

*Admin: afgesplitsten een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door alexandra-89 14 April 2019, 12:46

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Heb je de "Smart WiFi wisselaar" uit staan.

Geen idee waar vind ik dat ... met mr andere telefoons had ik er geen problemen mee ...
Reputatie 7
Ergens onder de wifi instellingen.
Deze moet je uit zetten want anders kan het gebeuren dat de denkt gebruik te maken van wifi maar ondertussen gaat alle communicatie via 4G.
Dat moet op je telefoon staan?
Ik heb de samsung A50
Bij Samsung, geavanceerde WiFi instellingen, heet dit slimme netwerkwissel.

Leesvoer 😎🙂

Kleine tip.
Op tijden dat je niet bereikbaar hoeft te zijn, (slapen) vliegtuigstand aan en daarna kan WiFi. De sim is dan geblokkeerd.
Dreekuh-53

Ik kom er niet uit ... waar dat zit heb al bij wi-fi instellingen gekeken maar ik zie het niet!

Dit is een nieuwe nieuwe telefoon samsung Galaxy a50


Dit krijg ik te zien
Zo te zien heeft dit type het niet erop zitten.
Ik ga morgen denk ik maar even langs kpn en het verhaal uitleggen hoe dat nou kan... dan kunnen ze het zo in zien ... want mijn e-mail verbruikt veel ... wat ik is raar vind!
Reputatie 7
Heb je ook al bij de geavanceerde opties onder de drie puntjes gegekeken?



Ja ook.. kijk maar in deze screenshot
Reputatie 7
Badge +21
Ik ga morgen denk ik maar even langs kpn en het verhaal uitleggen hoe dat nou kan... dan kunnen ze het zo in zien ... want mijn e-mail verbruikt veel ... wat ik is raar vind!

Goedemorgen @alexandra-89. Heeft mijn collega in de winkel het probleem verholpen?
Goedenmorgen@Vikash

Ik ben afgelopen dinsdag naar de kpn winkel geweest, en ze hebben het na gekeken waarom niet ik zo snel door mn data heen was. Ze hebben iets in me telefoon uit gezet! Het is al flink verbetert . Had gisteren wat data an mn man gekregen. Van de 500 mb ismhet nu 499 mb ik ga er nu niet zo snel Doorheen . Had wel gezegd ik hou het in de gaten als het volgende maand weer zo us dan naar kom ik erop terug ! Maar dat verwacht ik niet!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te horen! Heb je enig idee wat ze hebben uitgezet op jouw smartphone? Mocht je merken dat je volgende maar weer zo snel door je MB's heen bent, dan horen we dat graag van je!



Dit hebben ze uit het gezet ! Dat mijn telefoon niet zomaar overschakelt naar mijn mobiele data.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het delen @alexandra-89. ☺️

Reageer