Beantwoord

Prepaid app

• 18 februari 2014
  • 6 reacties
  • 3524 keer bekeken

Waarom kan je in de prepaid app geen internet prepaid bundels aanmaken zou toch een heel stuk schelen nu moet ik de sim uit mijn mifi halen en in een telefoon doen dan een dag bundel aanmaken dan sim weer terug in mijn mifi is hier wat aan tedoen ? Hij geeft wel aan wat mijn internet bundel nog over heeft maar aanmaken nee ook als ik een dag bundel aangemaakt heb krijg ik de op gaaf 15,6. Mb tegoed terwijl dat 100 mb moet zijn hier over met kpn diverse keren Gebeld ok wij doen hier iets aan bellen u binnen vijf dagen terug maar je kan wachten tot je een ons weegt je word gewoon afgescheept en belaserd
icon

Beste antwoord door Eier 18 februari 2014, 21:01

Als ik mijn privé berichten wil zien moet ik op help klikken daar zie ik het envelopje ?????
Bekijk origineel

6 reacties

Als ik mijn privé berichten wil zien moet ik op help klikken daar zie ik het envelopje ?????
Reputatie 7
Badge +11
Beste Eier,

Aan de rechterkant van de pagina ziet u onderstaand, dan klik op privéberichten.
Dat is, als er een privébericht is ontvangen.

https://

Met groet,

Cornelis

Reputatie 5
Badge +1
Beste Eier,

Het is inderdaad niet mogelijk om in de prepaid app een prepaid internet bundel aan te maken.

Dit kan alleen door middel van een SMS bericht.

De maandbundel loopt ook echt een maand, eerder kun je helaas geen nieuwe bundel aanvragen.

De 200 MB bundel wordt tevens automatisch verlengd iedere maand.

Je kunt hier lezen hoe dit precies werkt.

Tevens geef je aan dat je het resterend tegoed niet klopt.

Dit kijk ik graag voor je na, zou je in een privébericht je 06-nummer en simkaartnummer kunnen sturen?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Dat klopt maar ik was op mijn tablet 7 inch bezig maar daar zie je het envelopje niet dan moet je help aanklikken en hopla daar is het envelopje.

Het gaat hier net als bij TD kpn na een keer contact hoor je niks meer !!!!!!!!!!!

Contact gehad met Bernadette.....

Er staan enkele andwoorden op Bernadtte haar prive berichten die niet gelezen zijn die een antwoord zijn op haar vraag.

Reputatie 5
Badge +1
Beste Eier,

Excuus voor de verlate reatie, ik heb weekend gehad.

Ik zal vandaag mijn best doen alle privé berichten te behandelen.

Daarbij zal ik ook jouw bericht tegen komen.

Je krijgt zeker een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer