Beantwoord

Prepaid internet

• 26 februari 2014
  • 2 reacties
  • 3791 keer bekeken

Hallo ik gebruik prepaid internet maak daar voor een internet bundel voor aan.
Als mijn bundel op is gaat het verbruik van mijn geldelijk tegoed af maar als dat ook op is?
wat gebeurt er dan,ik hoor zoveel narigheid over na betaling.
Er word wel gezegt het is prepaid maar door registratie is wel mijn naam en adres bekend bij KPN dus een rekening sturen is een kleinig heid.
Stop internet als mijn tegoed op is of gaat deze door en krijg ik een na rekening?
icon

Beste antwoord door Heine 27 februari 2014, 11:00

Beste Eier,

Wanneer je prepaid internetbundel geheel verbruikt is, dat wordt je reguliere beltegoed aangesproken om te kunnen internetten. Als ook je reguliere beltegoed geheel verbruikt is, dan zal je eerst je beltegoed moeten opwaarderen om verder te kunnen internetten. Het is niet mogelijk om door het verbruiken van data een negatief prepaid saldo te krijgen. Ook hoef je niet bang te zijn dat wij je een rekening sturen voor je prepaid aansluiting!

Met vriendelijke groet,

Heine 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste Eier,

Wanneer je prepaid internetbundel geheel verbruikt is, dat wordt je reguliere beltegoed aangesproken om te kunnen internetten. Als ook je reguliere beltegoed geheel verbruikt is, dan zal je eerst je beltegoed moeten opwaarderen om verder te kunnen internetten. Het is niet mogelijk om door het verbruiken van data een negatief prepaid saldo te krijgen. Ook hoef je niet bang te zijn dat wij je een rekening sturen voor je prepaid aansluiting!

Met vriendelijke groet,

Heine 

Bedankt voor de reactie weet nu waar ik aan toe ben.

Reageer