Prepaid internet geen activering

  • 5 februari 2014
  • 1 reactie
  • 2310 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist mijn prepaid internet willen activeren, zoals ik vaker heb gedaan, via *132#. Wanneer ik dit doe, krijg ik de melding dat het is geactiveerd. Maar als ik dan mijn hoeveelheid mb check, via *132*001#, dan zie ik staan dat ik nog 0 mb over heb (van de vorige maand) en ook als ik mijn beltegoed check, is het bedrag van 10 euro er niet afgeschreven. Dit klopt dus niet. Ik heb de bundel ook stop gezet en weer opnieuw proberen te activeren maar dit lukt niet. Ik heb mijn mobiele data uit en aan gezet, ik heb mijn telefoon (iphone4) aan en uit gezet en ook de APN gegevens kloppen allemaal maar toch werkt het niet. Ik kan wel internetten maar dit kost mij dan per mb een bepaald bedrag wat ik niet wil uitgeven.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bundel goed geactiveerd wordt met de 200 mb voor een maand.

Iemand de oplossing???

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Beste Suhila,

Vervelend om te lezen dat het niet gelukt is de 200MB bundel te activeren.

Ik zie dat je al een aantal dingen hebt gecontroleerd en geprobeerd.

Uiteraard kijk ik ook graag voor je of er aan deze kant iets gedaan kan worden.

Kun je me daarvoor in een privébericht je 06-nummer en simkaartnummer kunnen sturen?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer