prepaid internet maandtgoed geblokkeerd

Hallo,

Ik heb prepaid internet maandtegoed geactiveerd.

*Afgelopen vrijdag 12-7 kreeg ik 'smorgens een sms dat het niet gelukt was om surf en mail te kunnen afschrijven omdat mijn beltegoed te laag was en dat ik me bij opwaardering weer zelf opnieuw moest aanmelden met *132# .

*Zaterdag 13-7 had ik opgewaardeerd en meteen weer internet maandtegoed aangevraagd.

Ik kreeg een sms dat het gelukt en opgewaardeerd was.

*Zondag 14-7 nog eens het maandtegoed gechecked, was nog steeds 200mb.Wat niet zo raar was, want wij zijn het hele weekend thuis geweest, mobiele telefoon is niet gebruikt en normaal gesproken, als we wel zouden mobiel internetten, gebruiken we binnen altijd wifi .

*Maandagmorgen 15-07 krijg ik weer een sms dat het niet gelukt was om surf en mail te kunnen afschrijven omdat mijn beltegoed te laag was en dat ik me bij opwaardering weer zelf opnieuw moest aanmelden met *132# .

Ik check mijn internet tegoed en daar staat tot mijn verbazing : maandtegoed geblokkeerd !!

Wat houdt dit in?

Ik weet 100% zeker dat we geen mobiel internet hebben gebruikt.

200 mb en 10 euro lichter in 1 dag, zonder iets te hebben verbruikt.

Klantenservice gebeld, die zegt dat het afschrijven dan niet gelukt is, dat ik moet opwaarderen (alweéééér?) en me opnieuw moet aanmelden voor internet.

Maar ik heb bevestigings sms gehad dat het WEL gelukt was, ik heb de 200 mb zien staan EN ik ben 10 euro van mijn beltegoed kwijt.

Een kwartier aan de lijn gehangen en er geen mm mee opgeschoten, elke keer hetzelfde verhaal...

Jaa maaaaaaar, als het maandtegoed er niet opstaat dan .....me opnieuw moet aanmelden voor internet ,blablabla .

Sorry hoor , maar door zoveel onbegrip van klantenservice en me daardoor het gevoel gevend dat ik een **bleep** was, heb ik, uiteindelijk gefrustreerd de hoorn erop gesmeten.

Ik zou gewoon graag willen weten ,waar mijn 10 euro en/of internet maandtegoed is gebleven en/of hoe ik die terug kan krijgen.

Mvg

Barbara

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste Barbara,

Dat schiet niet op inderdaad. Erg vervelend.

Zou je in een privébericht je 06-nummer willen sturen? Dan kan ik voor je kijken wat er mis gaat.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer