Beantwoord

Prepaid internet met KPN dongel

• 2 juli 2013
  • 30 reacties
  • 8964 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Als je geen contact met ons opneemt, dan weten wij ook niet dat het netwerk daar slecht is. Zo kunnen wij het netwerk daar ook niet verbeteren.

Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Om je beltegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen. Zie ook link

Reputatie 3
Badge +3
Ik zal zorgen dat er minstens 1x in het halve jaar gebruik wordt gemaakt van de dongel.

Neemt niet weg, dat er in Drenthe heel wat plekken zijn waar de dekking niet goed is. In de buurt van de radiosterrenwacht kan ik me dat nog voorstellen i.v.m. achtergrondruis, maar nauwelijks 1 km vanaf de dorpskern van een plaatsje als Hooghalen vind ik belachelijk; ook je mobiele telefoon heeft er zo goed als geen ontvangst (Bungalowpark Het Grote Zand).

Maar het is me duidelijk. Dank voor al je inbreng; dit topic kan worden gesloten als "opgelost".

Reputatie 4
Badge +2
Als je mij de postcode en huisnummer van je vakantieadres via een privébericht stuurt, dan kan ik uitzoeken waarom het netwerk daar minder is en daar eventueel een melding van maken.

Reputatie 4
Badge +2
Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, is het 3G bereik op dat adres niet optimaal. Ik heb daarom een netwerksignalering aangemaakt. Dit zorgt echter niet voor een direct resultaat.

Als je volgend jaar daar weer bent en je merkt dat het netwerk niet verbeterd is, dan willen wij dat graag weten.

Reputatie 3
Badge +3
OK. Zal ik doen. Bedankt!

Reageer