Beantwoord

Prepaid internet met KPN dongel

  • 10 juli 2013
  • 5 reacties
  • 6207 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Waarom zie ik mijn prepaid mobiele nummer van de KPN dongel niet terug in "Mijn KPN"?

Staan daar normaliter alleen maar abonnementen?

icon

Beste antwoord door Afra 11 juli 2013, 16:13

Beste Adjudant,

kun je in een privébericht al je mobiele KPN nummers toesturen?

Dan kijk ik graag of de klantnummers met elkaar overeen komen.

Als dit niet het geval is dan dient voor elk klantnummer een anders account worden aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Adjudant,

heb je voor dit mobiele nummer wel een mijnKPN account aangemaakt?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 5
Badge +2
Beste Adjudant,

als je een nieuw nummer krijgt met een ander klantnummer, dan kan deze niet gekoppelt worden aan je huidige account en dien je hiervoor een nieuw account aan te maken.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 5
Badge +2
Beste Adjudant,

kun je in een privébericht al je mobiele KPN nummers toesturen?

Dan kijk ik graag of de klantnummers met elkaar overeen komen.

Als dit niet het geval is dan dient voor elk klantnummer een anders account worden aangemaakt.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 3
Badge +3
Ik begrijp het even niet: ik heb al sinds jaar en dag een KPN-account. Zowel voor vast als voor mobiel (heb vroeger een abonnement gehad met een ander mobiel nummer).

Dan hoef ik toch niet nog een account aan te maken??

Reputatie 3
Badge +3
Ik kan helemaal geen nieuw account aanmaken: mijn emailadres wordt immers al gebruikt voor mijn huidige account.

Het lijkt mij ook erg onzinnig: mijn klantnummer is niet gewijzigd dus moet ik mijn prepaid dongelnummer gewoon kunnen terug zien in 'Mijn KPN'. Die staat toch gewoon geregistreerd op mij naam en klantnummer?

Hoe dan ook: het is niet mogelijk (nog) een account aan te maken.

Reageer