Beantwoord

Prepaid internet met KPN dongel

  • 26 mei 2015
  • 3 reacties
  • 279 keer bekeken

Als ik in Friesland ga zeilen, gebruik ik de Dongel op mijn laptop .
 
Aangezien dat afgelopen jaar de Dongel niet gebruikt is,  vrees ik dat mijn tegoed is verlopen. 
 
Als ik de software start, en daarna de PIN code invoer, krijg ik op de bekende scherm de melding " Geen service" 
 
Ik heb geprobeerd het opwaarderen, maar het lukt niet. Ik krijg de melding: "Dit is geen prepaid mobiel nummer van KPN"
Mijn SIM card phone nr = 06********,
Mijn SIM card nr = ********
 
Kan iemand me helpen?
 
bij voorbat dank
 
Luigi .M. De Vito
icon

Beste antwoord door Cindy_ 28 mei 2015, 12:24

Hallo Luigi, 



Welkom op het KPN Forum! Wanneer je je prepaid dongel 6 maanden niet gebruikt of opwaardeert, komt je nummer en het tegoed te vervallen. Wat je zelf aangeeft, dat het tegoed hierdoor verlopen is, klopt. Je kunt een nieuw pakketje in de winkel aanschaffen, zodat je tijdens het zeilen gebruik kunt maken van je dongel. 



Met hartelijke groet, 



Cindy



Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Luigi, 

Welkom op het KPN Forum! Wanneer je je prepaid dongel 6 maanden niet gebruikt of opwaardeert, komt je nummer en het tegoed te vervallen. Wat je zelf aangeeft, dat het tegoed hierdoor verlopen is, klopt. Je kunt een nieuw pakketje in de winkel aanschaffen, zodat je tijdens het zeilen gebruik kunt maken van je dongel. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

HELLO CINDY,

BEDANKT VOOR DE SNELLE EN DUIDELIJKE REACTIE

LUIGI

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Luigi, 

Graag gedaan hoor. Als je verdere vragen heb, stel ze gerust. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer