Beantwoord

Prepaid Internet Sim Kaart activeren op iPad

• 13 januari 2014
  • 7 reacties
  • 7116 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb een prepaid mobiel internet gekocht voor iPad, deze zit er nu in, APN instellingen zijn overgekomen, maar als ik probeer te internetten dan geeft deze aan dat deze nog niet actief is.

het is alleen niet duidelijk waar dit geactiveerd moet worden. Ik heb me al geregistreerd bij mijnkpn maar daar lukt het niet om het telefoonnr van de simkaart in te vullen, wordt niet geaccepteerd.

Hoe kan ik de sim activeren?

icon

Beste antwoord door Julius-Ceasar 6 februari 2014, 14:36

Beste Forumleden,

Nu, na ruim een maand via contactformulieren gemail te hebben met de klantenservice, is men er achtergekomen dat het later toe gezonden Nano prepaidsimkaartje niet gekoppeld was met het eerder toegezonde Micro dataprepaidsimkaartje, nu was de Ipad dus wel te activeren en opte waarderen en, functioneerd!

Jammer dat ik ook niet door KPN forumleden ben benaderd of geholpen!!! Nog bedankt!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Waar staat de APN op ingesteld? Voor de data only prepaid moet deze namelijk zijn prepaidinternet

Mocht het gaan om prepaid voor telefonie dan zal de apn portalmmm.nl moeten zijn.

Het activeren van de simkaart is in principe heel simpel door er gebruik van te maken :)

Dank voor je reactie.

de APN staat inderdaad op prepaidinternet dus dat is goed.

Ik wou dat het zo simpel was als alleen maar ik krijg de melding dat mobiele datanetwerk niet beschikbaar. Bereik is overigens wel goed.

Reputatie 7
Badge +12
Om welke postcodelocatie gaat het hierom?

1059 amsterdam

Beste forumlden, 

Ook ik ben al van medio december 2013 bezig om een goed werkende Nano prepaidinternetsimkaart te verkrijgen en geactiveerd te krijgen in een I pad Air cellulair! Maar helaas nu, na +/- een tiental antwoorden van een zelfde aantal verschillende personen via contacktformulieren ben ik tot op heden nog niets verder, ben nu nog in afwachting hoe het verder moet. daarbij kreeg ik eergisteren onverwacht nog een nieuwe Microprepaidsimkaart toegestuurd waar niets over vermeld was en nog niets overbekend is, was het nieuwe Nanokaart geweest dan had ik die nog kunnen proberen.

IK heb geen verbinding, geeft geen service in de linker bovenhoek, geeft in het netwerk wel KPN aan maar is via een Iphone 5s met sms ook niet te activeren (zenden bericht niet gelukt) of op te waarderen zoals men van KPN aangeeft! Netwerkinstelling mobiel data APN stond op internetprepaid, netwerk ingeschakeld,Wifi uitgeschaleld, er is een  06- nummer zichtbaar in het infoscherm van  de Ipad, maar of dat het juiste is, is maar de vraag omdat er al diverse Micro simkaarten toegestuurd zijn! Met de KPN abonnement Nanosimkaart van onze zoon functoneerd de Ipad wel.

Wie van de forumleden kan mij verder helpen, een in afwachting  zijn de moedeloze KPN klant!

Beste Forumleden,

Er is toch wel een persoon van de vrienden van KPN of van de technische mensen van KPN die mij met deze vraag kan helpen?

Met vriendelijke groet.

Beste Forumleden,

Nu, na ruim een maand via contactformulieren gemail te hebben met de klantenservice, is men er achtergekomen dat het later toe gezonden Nano prepaidsimkaartje niet gekoppeld was met het eerder toegezonde Micro dataprepaidsimkaartje, nu was de Ipad dus wel te activeren en opte waarderen en, functioneerd!

Jammer dat ik ook niet door KPN forumleden ben benaderd of geholpen!!! Nog bedankt!

Reageer