Beantwoord

Probleem 4g buitengebied omgeving Kollum?

  • 7 April 2019
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 1
Het valt me vandaag op dat mijn verbinding erg slecht is. Normaal gesproken tussen de 150-175Mbps, nu krap 35Mbps. Upload navenant slechter.

Uiteraard AP en modem een keer gereset, maar geen verschil. De verbinding laat 4G+ zien met 4 van de 5 balkjes.

Storing? Probleem? Iets?

S.
icon

Beste antwoord door nl1mrd 8 April 2019, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sarcas, dat klopt! We hebben sinds kort een cap van 30 Mbit/s op Sneller internet 4G buitengebied. Mede omdat er steeds meer van de masten wordt gevraagd en we niet willen dat de 'reguliere' gebruikers van het netwerk, namelijk de mensen met de mobiele telefoon, hinder gaan ondervinden, hebben we hiervoor gekozen. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent, maar ik kan er niets anders van maken 😞.
Reputatie 2
Buiten de snelheid zijn er nog andere veranderingen doorgevoerd en problemen ontstaan Er zijn die problemen ondervinden met de stabiliteit van internet. Via https://forum.kpn.com/internet-9/storing-port-forwarding-op-4g-buitengebied-470529 is meer info te vinden.
Reputatie 1
Merci, @nl1mrd.

Da's weer een knap staaltje klantenbinding, @Marcia_ ...

S.
Reputatie 7
Badge +30
Ik denk dat ik niets kan zeggen wat de situatie beter maakt.. Mocht je ook merken dat het instabiel is, dan zou ik inderdaad bovenstaande topic in de gaten houden. Daar zullen we het melden als daar iets over bekend is.