Problemen met 200mb per maand internet.

• 23 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 6241 keer bekeken

Beste KPN Medewerkers,

Ik ben laatst overgestapt van Hi naar KPN.

Ik heb een prepaid abbonement met 200mb internet. Wat meestal genoeg voor mij is. Nu was ik er vorige week dus doorheen. en kreeg ik een smsje met je maandtegoed is verlopen, je kan een weektegoed aanschaffen toen heb ik dat gedaan. Maar dat is nu verlopen. Als ik nu *132# intoets staat er dat ik 0 mb heb. Dus mijn vraag is waarom kan ik niet als mijn 200 mb op is een nieuw maandtegoed van 200 mb aanvragen? Want zo wordt het wel erg duur als ik steeds een week moet doen.

Mvg,

Tijs Guelen

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Omdat die van 200MB een bundel is die automatisch geactiveerd wordt in de volgende maand. Wat echter wel een oplossing kan zijn is de bundel van 500MB voor 15 euro te activeren. Deze is ook geldig voor 1 maand, maar deze wordt niet automatisch opnieuw geactiveerd.

De activatie gaat via de code *143#

Verdere informatie hierover is te vinden op http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid/internettegoed.htm

Even afhankelijk van het toestel is het misschien ook een optie om binnen de instellingen van het toestel het datagebruik na te kijken om te zien wat er data aan het verbruiken is.

Bedankt voor de snelle reactie,

Ik gebruik nu de 500mb.

MVG,

Tijs Guelen

Reageer