Problemen met mobiele roaming in het buitenland

  • 29 december 2014
  • 1 reactie
  • 433 keer bekeken

Hallo,kan iemand mij vertellen waarom kpn het niet voor elkaar kan krijgen om de roaming aan te zetten zonder dat ik toestel eindeloos opnieuw kan opstarten.

En waarom kan ik geen fatsoenlijke hulp krijgen zonder een 2e telefoon.

Ik betaal al genoeg voor een abonnement en heb geen 2e telefoon in het buitenland.

Ook kan ik elke keer meerdere malen bellen om de eu bundel aan te zetten,want via mijnkpn werkt het niet maar via een gesprek werkt het ook pas na 2 a 3 gesprekken.

Help

groeten martin


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Martin,

Ik begrijp dat je gewoon wilt kunnen internetten en dat is ook mogelijk. Jammer om te lezen dat je hierbij nog niet geholpen bent.
Om te beginnen met het activeren van de internetbundel, dit kan via MijnKPN, maar je kunt ook een sms sturen om deze te activeren. Hiermee kun je onnodige telefoongesprekken omzeilen. Via deze link kun je hier meer informatie over vinden.
Wil je je 06-nummer, je postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Dan ga ik schakelen met de Technische Dienst waarom je je toestel de hele tijd moet herstarten om te kunnen internetten.

Met hartelijke groet,

Cindy
 

Reageer