Beantwoord

Problemen met Sagemcom 4360 (SIM kaartje wordt eruit gedrukt)

  • 14 March 2021
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ben in het bezit van een Sagemcom 4360 modem welke voorzien is van een 4G kaartje. De laatste tijd heb ik regelmatig een rood lampje op de 4G signaal. Als ik vervolgens de spanning van het modem haal, het 4G kaartje er dieper in druk en hem vervolgens weer aanzet dan is het probleem verholpen. Echter na verloop van tijd ondervind ik hetzelfde probleem weer. Het lijkt wel of het kaartje er langzaam wordt uitgedrukt. Het SIM-kaartje vergrendeld ook niet echt in het modem. Is dit een probleem wat iemand anders ook ondervindt en/of is er inmiddels een update van het modem beschikbaar welke hier geen last van heeft.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 March 2021, 11:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lenno72, welkom op het forum!
Dat klinkt alsof de simkaarthouder van je 4G modem defect is.
We zullen deze dan waarschijnlijk ook moeten vervangen! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Thomas. Bedankt voor je reactie. Ik heb de volgens mij noodzakelijke gegevens ingevoerd.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Lenno72, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ligt morgenmiddag vanaf 14:30 voor je klaar bij de “Pets & Co Dier & Care”. Ze willen daar de oude graag ook weer terug!
Je krijgt hier per sms/mail ook nog even een bevestiging van!

Beste Thomas,

 

Inmiddels heb ik de nieuwe 4G modem operationeel. De werkt prima en geeft geen problemen meer met het 4G netwerk. Nogmaals bedankt voor de support en snelle actie.