Beantwoord

Registratie: combinatie bestaat niet

• 12 november 2014
  • 8 reacties
  • 639 keer bekeken

Hallo,

Ik ben klant bij KPN alle-in-een Instap.

Ik heb mijn prepaid sim-kaart €5 +1GB+ (+ €10 na registratie) vandaag ontvangen, eerst probeerde ik met deze te bellen, het lukte mij niet maar wel sms-en. vervolgens heb ik geprobeerd deze te activeren via KPN site die aangaf dat de Combinatie sim-kaartnummer en mobielnummer bestaat niet.

Zou je even willen helpen?

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Shugosha 12 november 2014, 08:50

De mobiele internet kaarten kunnen geactiveerd worden door een sms te sturen of door er gebruik van te maken. Deze kaarten zijn echter niet geschikt om mee te bellen.

De internetpagina voor het activeren van een simkaart is tevens alleen voor de simkaarten van abonnementen :)

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De mobiele internet kaarten kunnen geactiveerd worden door een sms te sturen of door er gebruik van te maken. Deze kaarten zijn echter niet geschikt om mee te bellen.

De internetpagina voor het activeren van een simkaart is tevens alleen voor de simkaarten van abonnementen :)

Reputatie 7
Badge +27
Beste Ahmed,

Welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt met het activeren of kan ik wellicht nog iets voor je betekeken. Dan hoor ik dit graag. 
Hallo,

Bedankt voor uw belangstelling,

Ik ben langs een KPN winkel gekomen, de mdewerker heeft voor mij de extrategoed via de telefon handmatig toegevoegd. mijn tegoed, volgens him, is nu  €7,50 . Er is ,inmiddels, iets die niet klopt want wat ik verwachte is gewoon 1 GB + maandekijks gratis 50 MB. (zie bijlage) Bovendien vraag ik me af hoe ik mijn MB tegoed kan zien in mijn tablet Samsung Galaxy Tab 2. indien m.b.v een  app, welke? en met welke gegevens ik kan inloggen sinds mijn simkaart was handmatig geregistreerd?

Met vriendelijke groet,

Ahmed.

Mobiel internet prepaid.PNG

Reputatie 7
Badge +27
Beste Ahmed,

Hoe het precies zit met je tegoed, heb ik intern nagevraagd. Zodra ik bericht heb, zal ik je dit laten weten. M.b.t. je tegoed: je kunt hiervoor gebruik maken van de KPN Prepaid App. Je kunt dan gewoon kiezen voor 'registreren'. Wil je me laten weten of dat lukt?
Bedankt voor uw reacite.

App werkt helaas niet, onjuiste applicatie token.

gr,

Ahmed.

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb je melding doorgegeven! Je kunt hier ook je tegoed opvragen, zou je dat eens willen proberen?
Badge
Ik heb hetzelfde foutmelding als ik probeer een prepaid card te registreren om het 7.5€ beltegoed te kunnen krijgen...

Reputatie 7
Badge +27
Beste RegisQ,

Ik heb je in je eigen topic van antwoord voorzien!

Reageer