Ik heb een blokkade op mijn data roaming, heel lastig. Kan die er zsm afgehaald worden?
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelIk heb een blokkade op mijn data roaming, heel lastig. Kan die er zsm afgehaald worden?
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelHallo
Heb dat allemaal al geprobeerd. Ik kan gewoon niet internetten, bellen en smsen gaat wel. Maar internet werkt gewoon simpelweg niet hier. Ik krijg geen ‘melding’ oidÂ
Probeer eens Toestelhulp voor je telefoon.
In welk land bevind jij je? En zie je 3G/4G in beeld? Met welke provider maak je verbinding? Zijn er toevallig ook anderen bij jou met een KPN abonnement? Ik ben benieuwd of het daarbij wel werkt of niet.Â
Ik zie het probleem al, sorry dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Ondanks dat je nog geen sms hebt gekregen dat je 100% van je bundel hebt verbruikt, heb je dit wel verbruikt. Je kunt nu óf een nieuwe bundel aanschaffen óf geen gebruik meer maken van mobiel internet.Â
Begrijpelijk. Advies is dan om VOORDEEL 100 AAN naar 1266 te sms’en. Dan gaat er weer een nieuwe bundel in. Zonder bundel betaal je 2,50 euro per MB. Dit adviseer ik dus niet. Mocht je dit toch willen, zie je hieronder een stukje van de website met meer uitleg:
Â
Dat snap ik, maar als ik mijn roaming aanzet krijg ik helemaal geen verbinding! Heb nog geen euro betaald voor internet. Ik snap de blokkade van €65 maar ik kan überhaupt niet internetten. Dus ergens staat iets niet aan / geblokkeerd of what everÂ
Doordat je een (eerste) bundel aangezet hebt, blokkeren we het verbruik na afloop van de bundel. De enige manier om weer gebruik te kunnen maken van internet, is om nog een bundel aan te vragen. Zodra je een nieuwe bundel aanvraagt, zou je dus weer moeten kunnen internetten. Als dat niet het geval is, hoor ik het graag van je.Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.