Beantwoord

Roaming in Noorwegen werkt niet, terwijl roaming aan staat

  • 1 July 2019
  • 7 reacties
  • 396 keer bekeken

Badge
Mijn roaming werkt niet in noorwegen.
Roaming staat gewoon aan.
Boven in het scherm staat een driehoekje met pijltjes erin.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 July 2019, 08:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@VOSSIE7633

Helpt dit topic je verder? Internet in Noorwegen werkt niet zie https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/internet-in-noorwegen-werkt-niet-457816

Is dit het driehoekje met pijltjes wat je ziet? Zie https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Samsung-S8-icoon-driehoek-met-pijltjes/td-p/478819
Badge
Roaming werk nog steeds niet.
Van alles geprobeerd maar luk niet.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @VOSSIE7633, Welkom op het forum! Balen dat je niet kunt internetten in Noorwegen. Lukt bellen wel? Ook internet zou moeten werken in Noorwegen. Zou je kunnen aangeven welk toestel je in gebruik hebt? Dan neem ik de instellingen met je door voor netwerk in het buitenland. Daarnaast wil ik graag controleren of alles aan onze kant goed staat. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Het klantnummer kun je vinden via MijnKPN en/of op je facturen. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂 Hopelijk hebben we de oorzaak snel gevonden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @VOSSIE7633, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Badge
Hallo
Het werkt nog steeds niet.
Toestel is een Samsung A8
Dit betreft mijn zakelijke telefoon.
vorig toestel geen problemen mee gehad.
Badge
Hallo
Het werkt nog steeds niet.
Toestel is een Samsung A8
Dit betreft mijn zakelijke telefoon.
vorig toestel geen problemen mee gehad.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @VOSSIE7633, Het klantnummer heb ik wel nodig om je verder te kunnen helpen. Het klantnummer kun je vinden via MijnKPN en/of op je facturen. 🙂 Als het zakelijk is, heb je het klantnummer hoogstwaarschijnlijk niet. Daarnaast ben ik niet geautoriseerd voor zakelijke abonnementen. Je kunt daarvoor het beste contact opnemen met je werkgever of een bericht plaatsen op ons zakelijke forum op deze pagina.

Reageer