Beantwoord

Roaming KPN na Brexit

  • 15 January 2019
  • 3 reacties
  • 2352 keer bekeken

Hi,

Ik ga vanaf half februari voor bijna 6 maanden naar de UK.
Brexit vindt plaats op 29 maart, maar hoe zit het precies met de roaming vanaf dan?
Ik heb al eens eerder contact opgenomen met KPN maar er was toen nog weinig bekend, vraag me af of er nu al meer bekend is? Ik zit nog wel vast aan een abonnement welke nog vaststaat tot en met juli.

Thanks
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 17 January 2019, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Ik denk maar zo, als het een scheiding wordt zonder afspraken, dan kan er van alles gebeuren.
Als de scheiding afspraken zo als deze nu ter stemming liggen in de VK worden aangenomen, dan mag je er van uit gaan dat deze afspraken gewoon blijven gelden.

Theo
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Thial, welkom op het forum! Op dit moment is er nog steeds niet veel duidelijkheid rondom de Brexit, en na afgelopen week met het wegstemmen van de Brexit-deal is het er niet duidelijker op geworden. Ik kan je hier dan ook nog niets nieuws over melden... We moeten met z'n allen wachten wat het precies gaat betekenen. Het enige advies wat ik hierin kan geven is om het nieuws in de gaten te houden en zodra er daadwerkelijk knopen worden doorgehakt kan de balans worden opgemaakt. Áls er iets verandert m.b.t. roaming dan zullen we dat ongetwijfeld duidelijk naar buiten brengen.
Een ding lijkt me zeker. Bij een No deal-Brexit vervalt daar de Roam like home regeling in ieder geval.
Ook zal dan de doorgifte van BBC One, Two en Four op Nederlandse kabelnetten niet meer mogelijk zijn.