Roaming op Guadeloupe werkt niet goed

  • 3 January 2020
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Goedendag, momenteel hetzelfde probleem in Quadeloupe. Automatische netwerkselectie geeft zeer slechte verbinding (Digicel) terwijl mijn partner op SFR zit en een goed bereik heeft. Bij handmatig selectie naar SFR geeft hij aan “ geen service”. Krijg het idee dat KPN andere providers blokkeert. Hierdoor ben ik dus slecht bereikbaar 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hagemeijer, welkom op het forum. 

Dit heeft niets te maken met wat wij blokkeren, maar welke providers ons toelaten op hun netwerk waarmee er een overeenkomst is. KPN werkt daar samen naast Digicel met Dauphin Telecom en Orange Caraibe. Zou je die 2 ook eens willen proberen? 

Hoi Alex, ik zou de andere twee willen proberen maar deze staan NIET bij de netwerkselectie alleen

 

Ik moet bereikbaar zijn voor mij werk maar dat lukt slecht met de dekking van DIGICEL

Reputatie 7
Badge +24

En die F-Orange? Gebeurt er dan ook niets? Mag ik ook weten waar je nu precies bent daar? 

Nee F-Oranje doet helemaal niets.

Wij zitten vlakbij Dehaise - Basse Terre Quadeloupe

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan zal ik hier een melding voor moeten aanmaken voor de technische dienst. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou ik ook van je mogen weten welke iPhone je gebruikt en welke versie van iOS erop staat? 

Ik heb een IPhone 8 met IOS13.3 maar dit is met een zakelijk abonnement dus niet privé

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het, ik kan je hier ook niet vinden. Dan blijven 2 opties over. Een topic aanmaken op het zakelijke forum, of even bellen met +31 6 1200 1200.