Beantwoord

Server laat relaying niet toe.

  • 12 April 2019
  • 28 reacties
  • 829 keer bekeken

Geen nieuwe topic maar een probleem wat zich veel vaker voordoet maar blijkbaar hardnekkig is. Ik ben in het bezit van een Iphone 7 en heb een Freeler account. E-mail ontvangen lukt prima echter sinds kort kan ik geen email versturen. Blijkbaar komt het probleem vaak voor. Volgens mij zijn de instellingen correct maar krijg ik desondanks bovenstaande foutmelding. Vandaag ook bij KPN geweest. Daar werd ik overigens uitstekend geholpen maar helaas niet met het gewenste resultaat. Ook de medewerker lukte het niet om de e-mail te verzenden.
Ik begrijp het niet want er is niets aan de instellingen gewijzigd en plots kan ik geen e-mail verzenden. Althans dat is de melding "e-mail versturen niet mogelijk"en wordt er een kopie in UITGAAND geplaatst.
Kan iemand mij uitleggen wat relaying is en heeft iemand een oplossing voor dit ergerlijke probleem.

Met vriendelijke groet.

Admin: losse reactie met zelfde inhoud in ander, oud, topic verwijderd
icon

Beste antwoord door Freeler10 25 April 2019, 22:13

Bekijk origineel

28 reacties

Het werkt weer! gelukkig, kost wat maar dan heb je ook wat,
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar @Freeler10. Hopelijk loop je in de toekomst niet weer tegen deze problemen aan. Mocht je toch nog vragen hebben n.a.v. dit probleem, laat het dan vooral weten. Voor nu wens ik je een goed weekend en een gezellige Koningsdag.
Dank voor het meedenken en ook een fijne feestdag gewenst.

Reageer