Beantwoord

sim only

  • 8 August 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Waarom moet ik € 29 kosten betalen als ik mijn simonly opwaardeer en een contract duur van 2 jaar aanga.

Ik behoud mijn nummer en er behoeft geen handeling vericht te worden om mij aan te sluiten of andere technische zaken aan te passen. 

Groet

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 August 2020, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Laaggeletterd ,

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten. Deze vind je terug op je eerste factuur onder 'Eenmalig'. Ook de thuiskopieheffing, voor een eventueel nieuw toestel, staat hier vermeld. (bron: factuur begrijpen)

 

Maar……


Bij verlenging van een bestaand abonnement van KPN zijn er geen aansluitkosten, maar wel evt. de thuiskopieheffing. De kosten staan gespecificeerd op de factuur. Bij een Sim-only-verlenging heb je uiteraard niet te maken met een thuiskopieheffing. 

 

Kortom in jouw situatie heb je inderdaad geen eenmalige kosten. Je kunt dan wel het beste de verlenging (een nieuw abonnement dus) regelen via Mijn KPN. 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Laaggeletterd Welkom op het forum. Ik zie dat @Noordzee je al het juiste antwoord heeft gegeven. Wel zou ik graag even voor je kijken waarom je een bedrag ziet waarbij het niet helemaal duidelijk is waar dit vandaan komt. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? 

Reputatie 7
Badge +28

@Rutger_

Ik heb het idee dat @Laaggeletterd dit bedrag op de website zag staan en niet op de factuur. 
 

Of zie ik dat verkeerd, @Laaggeletterd ?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Laaggeletterd ,

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement betaal je eenmalig aansluitkosten. Deze vind je terug op je eerste factuur onder 'Eenmalig'. Ook de thuiskopieheffing, voor een eventueel nieuw toestel, staat hier vermeld. (bron: factuur begrijpen)

 

Maar……


Bij verlenging van een bestaand abonnement van KPN zijn er geen aansluitkosten, maar wel evt. de thuiskopieheffing. De kosten staan gespecificeerd op de factuur. Bij een Sim-only-verlenging heb je uiteraard niet te maken met een thuiskopieheffing. 

 

Kortom in jouw situatie heb je inderdaad geen eenmalige kosten. Je kunt dan wel het beste de verlenging (een nieuw abonnement dus) regelen via Mijn KPN. 

 

@Laaggeletterd 

Is alles zo duidelijk? 

Reputatie 7
Badge +15

@Laaggeletterd We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!