Beantwoord

Simkaart activatie Huawei E5372

• 21 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 1186 keer bekeken

Hallo,

Vandaag heb ik in de KPN winkel een Huawei E5372 aangeschaft in combinatie met een 2 jarig Mobiel Internet Standaard contract die € 35,00/m kost.

Nu is het probleem dat ik de simkaart niet kan activeren met de bij geleverde nummers op

http://www.kpn.com/prive/mobiel/sim-only/service/hulp-bij-gebruik-toestel/sim-kaart-activeren/formulier.htm

ik krijg steeds de foutmelding "Dit is geen juist mobiel telefoonnummer" of een foutmelding die zegt dat het nummer niet bekend is.. dit is enorm irritant.

Verder heb ik al een email gestuurt naar de officiele KPN Support maar het kan 2 dagen duuren voordat ik hier andwoord op krijg, ik wil gewoon zo snel mogelijk dit apparaat in gebruik nemen dus ik hoop dat het sneller opgelost word met een forum post.

Ticket refference #141021-000785

Dank u!

icon

Beste antwoord door Shugosha 21 oktober 2014, 18:28

Het activeren van een nieuwe simkaart is alleen nodig in het geval van een verlenging. Bij de bestelling van een heel nieuw abonnement zal de simkaart al automatisch geactiveerd gaan worden. Het zou alleen nu nog een kwestie zijn van gebruik te gaan maken van het abonnement.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Het activeren van een nieuwe simkaart is alleen nodig in het geval van een verlenging. Bij de bestelling van een heel nieuw abonnement zal de simkaart al automatisch geactiveerd gaan worden. Het zou alleen nu nog een kwestie zijn van gebruik te gaan maken van het abonnement.

Reageer