Beantwoord

Simkaart mobiel internet activeren

  • 15 September 2019
  • 2 reacties
  • 416 keer bekeken

Ik heb een data kaart abonnement genomen. Gister de kaart ontvangen en nu moet ik deze alleen nog activeren bv via mijnbestelling.kpn.cpm/activatie of via de link die ik kreeg in de mail. Ik voer dan mijn simkaartnummer in en mijn actievatiecode die ik via die mail heb gekregen. Let wel, kaart is niet gekoppeld aan een mobiel nummer ofzo. Als ik alles heb ingevoerd en druk op activeren dan kom ik op een pagina die me verteld dat de pagina niet actief is.
Gister gebeld met klantenservice maar die kon me niet verder helpen.
Wie het wel weet mag het zeggen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 September 2019, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Silvia Boots, welkom! Je onderneemt de juiste stappen, dus vreemd dat het niet werkt! Aan de datakaart zit zeker een mobiel nummer gekoppeld. Dit is echter niet een regulier 06-nummer, maar een 097-nummer. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het simkaartnummer onder 'persoonlijke opmerkingen' zet, dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat het je inmiddels gelukt is, fijn! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, weet je ons te vinden.