Beantwoord

Simkaart verouderd, nieuwe bestellen

  • 20 October 2020
  • 10 reacties
  • 1888 keer bekeken

Goedemorgen,

Via een verkoopkanaal van jullie kwam ik te weten dat mijn huidige simkaart een g2/g3 kaart is. Dat is ook waarschijnlijk de reden dat ik vaak heel slecht bereik heb. Zouden jullie mij een nieuwe simkaart kunnen toezenden die up-to-date is? Dus minimaal G4 aan kan.

 

Mvrgr. Marco

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 October 2020, 10:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MarcovanBodegom, welkom! Je kunt deze zelf gemakkelijk aanvragen via MijnKPN. Mocht je er niet uitkomen, laat het me dan even weten. Vul je dan ook je forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer (persoonlijke opmerkingen)?

Van de KPN ontving ik het volgende mailtje:

Veiligheidsupdate:vervang uw oude simkaart van telefoonnummer 







met daarna de tekst in groene achtergrond:

U hebt nog een heel oude simkaart die dringend aan vervanging toe is, enz.

Vraag direct nieuwe sim aan.

Omdat ik eerder al meerdere fakemails ontving (van andere instellingen)

vraag ik mij af of deze KPN-mail juist en betrouwbaar is.

Graag uw antwoord.

 

 

Goedemiddag,

Ik kreeg een mail met het verzoek een nieuwe SIM-kaart aan te vragen. Ik heb er nog eentje van Telfort. Nu wilde ik dit ook doen voor het andere nummer dat ook gekoppeld aan mijn account, maar krijg dit niet voor elkaar. Hoe kan ik voor het andere nummer ook een nieuwe SIM-kaart aanvragen.

 

Groet Wendy Dikken

 

Van de KPN ontving ik het volgende mailtje:

Veiligheidsupdate:vervang uw oude simkaart van telefoonnummer 







met daarna de tekst in groene achtergrond:

U hebt nog een heel oude simkaart die dringend aan vervanging toe is, enz.

Vraag direct nieuwe sim aan.

Omdat ik eerder al meerdere fakemails ontving (van andere instellingen)

vraag ik mij af of deze KPN-mail juist en betrouwbaar is.

Graag uw antwoord.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @X36 en @Wenepen, welkom! Wij vervangen inderdaad deze simkaarten, waarvan er nog maar een klein aantal in omloop is, voor de nieuwste exemplaren. Deze zijn geschikt voor de nieuwste technologieën, zoals 4G en 5G en ook minder storingsgevoelig. Bovendien zijn ze voorzien van de laatste veiligheidstandaarden. Mede daarom verzoeken we klanten om de simkaart om te wisselen, zodat ook de ervaren dienstverlening erop vooruitgaat, ook wanneer er bijvoorbeeld wordt gewisseld van telefoon.

 

@Wenepen wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, klantnummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik of ik een nieuwe sim kan bestellen voor je.

Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart van de KPN ontvangen.

Bedankt voor het antwoord.

Peter.

Mijn reactie heeft even op zich laten wachten. Ik kom er niet helemaal uit. Zou je mij kunnen contacten om zo even op weg te helpen? 
 

gr. Wendy 

Reputatie 7
Badge +30

Ha Wendy, lijkt me goed dat ik dan gewoon een nieuwe simkaart bestel voor je. Het gaat om 06-*****817? Wil je een enkele simkaart of een duosim?

Hallo Marcia,

 

Dat lijkt mij een zeer goed idee. enkele sim is prima. Dank je wel voor de service!

Gr. Wendy

 

Reputatie 7
Badge +30

@Wenepen top! Ik heb er eentje voor je besteld: binnen twee werkdagen heb je 'm in huis!