Beantwoord

Sinds een maand SIB4G instabiel

  • 16 June 2019
  • 3 reacties
  • 205 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Wij maken al meer dan een jaar gebruik van een 4G buitengebied modem van KPN.
Echter sinds ongeveer 1 maand is de verbinding buitengewoon instabiel, terwijl er wel goede ontvangst is.
Ik krijg heel vaak DNS errors, op de APN Advancedinternet.

Voegen jullie meer mensen toe dan het netwerk aan kan?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 June 2019, 11:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @BGerritse. Wat vervelend dat je een instabiele verbinding hebt. KPN heeft deze dienst voor sneller internet in het buitengebied verder ontwikkeld en uitgebreid. Er wordt bij elke nieuwe aanvraag altijd gekeken naar de capaciteit op het 4G netwerk. Ik zie dat je op dit moment geen gebruik maakt van onze hybride oplossing (4G modem gekoppeld aan ExperiaBox). Ik kan daarom zelf geen meting uitvoeren. Als het verplaatsen van de antenne of een reset het probleem niet heeft verholpen, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen je doorverbinden met de juiste afdeling. Gebruik in je vraag het woord Buitengebied. Bijvoorbeeld: Mag ik meer informatie over Sneller Internet Buitengebied 4G? Laat je mij weten hoe het afloopt? Mocht ik toch nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Badge
Ik maak inderdaad geen gebruik van de hybride oplossing, deze was niet beschikbaar ten tijde van het aanmelden voor sneller internet buitengebied.
Mijn 4G modem is verbonden aan een buitenantenne die vanaf de schoorsteen recht naar de dichtsbijzijnde mast gericht staat en dit heeft altijd feilloos gewerkt.
Toen kwam er een periode dat er geprutst werd met de APN (zie topic: port forwarding op 4G buitengebied?) en toen dat klaar was ging het weer even goed.

Nu dus weer dezelfde ellende, als ik er energie voor kan vinden zal ik wel weer het 0800 nummer bellen, maar veel hoop heb ik niet meer..

Binnenkort wordt de glasvezelaansluiting van Glasvezel Buitenaf hier opgelevert, dan kan ik eindelijk van die koperdraad en halfslachtige oplossingen af.
Reputatie 7
Badge +21
Heb je nog contact opgenomen met onze Klantenservice? Ik hoop dat er een oplossing is gevonden voor het probleem.

Reageer