Vraag

slecht bereik 4g

  • 27 February 2021
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

Hallo, Ik heb de laatste tijd heel slecht 4g bereik. Meestal gewoon geen data en zodra ik mijn telefoon uit en aan zet is het weer ok. Heb het gevoel dat dit probleem ontstaan is nadat telfort netwerk is komen te vervallen. Met telfort had ik nooit problemen en al klant sinds 2000. Ik denk er over om overte stappen want dit is heel irritant. Benieuwd of dit opgelost kan worden, zie namelijk dat ik niet de enige ben met dit probleem. 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@sasshopt Welkom op het forum. 

Erg irritant natuurlijk dat je data steeds wegvalt, heb je sinds je over bent gegaan naar KPN al een nieuwe simkaart ontvangen? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik gelijk een nieuwe bestellen wanneer nodig! 

Beste Rutger, ik heb mijn profiel aangevuld. En nee, ik heb geen nieuwe simkaart ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +15

@sasshopt Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Het lijkt er op dat je nog een oudere simkaart hebt, een nieuwe zou wellicht beter functioneren. 

Het handigste is om deze zelf aan te vragen via https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm. Kun je mij laten weten of dit op deze manier is gelukt? 

Hartelijk dank Rutger, ik heb de aimkaart aangevraagd. Vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +15

@sasshopt Top! Kun je als de nieuwe simkaart er is mij laten weten of het daarmee inderdaad beter is?Â