Vraag

Slecht bereik met twee toestellen

  • 19 July 2021
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Hier ook zelfde probleem. Overgestapt naar kpn. Hiervoor Vodafone. Bij kpn alleen maar problemen met slecht bereikĀ  dit heb ik bij Vodafone nooit gehad. Zelfde bij mijn vrouw. Ook die ervaart zelfde problemen. Heb samsung s21. Eerst met Vodafone een maand gehad. En daar na simkaart van kpn er in gedaan. Ligt zeker niet aan de telefoon.Ā 

Hoop dat hier een oplossing voor is.Ā 

Ā 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rs v s, welkom! Waar ervaren jullie dit probleem? Is dat op Ć©Ć©n bepaalde locatie of overal waar jullie komen? Je kunt op onze dekkingskaart goed zien hoe het bereik op een bepaalde locatie is. Wat zien jullie op dat moment in jullie schermĀ qua aantal streepjes en wat merken jullie met de verbinding? Valt deze weg, kan je niet bellen, etc.?

Beste marcia,Ā 

Ā 

Helaas overal. In Huizen als ik thuis ben, op me werk in Eemnes, en nu op vakantie in brabant..Ā 

Heel irritant. Dit heb ik bij Vodafone nooit gehad.Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! Ik ga jullie gegevens als voorbeeld doorgeven. Zou je jullie 06-nummers, adres en klantnummer in je profiel willen plaatsen? En zou je twee concrete (datum/tijdstip/locatie) voorbeelden in een privƩbericht naar mij willen sturen? Ik ben dan vooral benieuwd wƔƔr jij bent, met welk nummer je belt, welke provider diegene heeft (als het kan) en wƔt je precies ervaart. Graag voorbeelden niet ouder dan 7 dagen. Ik ga er dan voor jullie achteraan!

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je privĆ©bericht! De signalenĀ die nu binnenkomen en waar we graag meer informatie overĀ willen, gaat echt om de gesprekskwaliteit bij het bellen. Heb je de mogelijkheid om dat te testen? In Oisterwijk staan meer campings, zie ik, maar op onze dekkingskaart zie ik ook een behoorlijke 'white spot'. Betekent dat er inderdaad plekken zijn waar het bereik minder/nauwelijks aanwezig is. Bevind jij je op dit moment daar? Er is geen algemene storing voor wat betreft ons mobiel internet: dan was het een stuk drukker op het forum geweest šŸ™‚.