Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelSlecht bereik na storing in Zaandam
Goede middag, ik heb een vraag over het bereik in Zaandam. Na de storing van afgelopen week heb ik opeens zeer slecht bereik in huis. Ik moet nu zelfs naar buiten om te bellen. Dit was eerder nooit het geval ik had door het hele huis altijd prima bereik. Heeft dit te maken met de storing van afgelopen week? En kunnen jullie (KPN) hier iets aan doen? Mijn postcode is 1509 DB.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Vitjenzo, welkom op ons forum.
Op basis van je postcode zie ik geen gekke dingen, dit zou wel moeten werken. Ik vermoed ook dat er sinds de storing iets is aangepast waardoor het bij jou niet meer goed werkt.
Ik kijk dit graag specifiek voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Op basis van je postcode zie ik geen gekke dingen, dit zou wel moeten werken. Ik vermoed ook dat er sinds de storing iets is aangepast waardoor het bij jou niet meer goed werkt.
Ik kijk dit graag specifiek voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.