Beantwoord

Slecht bereik sinds overgang Telfort naar KPN

  • 5 August 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste KPN,

 

Sinds de overgang van Telfort naar KPN lijkt er bij mij hetzelfde probleem op te treden. Even dacht ik dat ik misschien teveel data had gebruikt in een maand en dat het daarom langzaam was, maar ook deze maand weer hetzelfde probleem. Volgens de dekkingskaart zou ik volledig 4G dekking moeten hebben, maar mijn telefoon (Samsung Galaxy S9) geeft altijd H+ aan. Heb heel vaak telefoon aan/uit gezet en ook “Bellen via 4G” staat aan. Niets helpt tot nu toe. Ben benieuwd waar dit aan ligt en of hier een oplossing voor gevonden kan worden.

 

Alvast bedankt.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 August 2020, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Robert_84, welkom op het KPN forum. Telfort gebruikte hetzelfde netwerk als wij gebruiken, dus daar is niets aan veranderd toen jouw abonnement in januari naar ons over kwam. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, maar nog niet alles. Heb je jouw sim-kaart al eens in een andere telefoon gedaan om te kijken of het dan met de sim-kaart mee gaat, of dat het met een andere sim in jouw toestel blijft? Als het met de sim-kaart mee gaat, is het vervangen van de kaart de beste optie, dat kan in elke KPN winkel. Ik ben benieuwd hoe het gaat nadat je dat hebt geprobeerd.

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Robert_84, heb je de sim-kaart al kunnen testen? Hoe ging het daarmee?

Bedankt voor je bericht Jasper, ik krijg hier nu net pas een melding van en nog niet in de gelegenheid geweest om dit uit te proberen. Kom er zsm op terug.