Beantwoord

Slecht bereik station Delft

  • 15 January 2020
  • 6 reacties
  • 170 keer bekeken

Inmiddels zijn we 4 jaar verder (net ietsje meer dan de 3 maanden van de vorige reactie), en het bereik is nogsteeds ronduit kansloos. Ik ben blij als ik er een text bericht uitgeperst krijg als ik in de trein op station Delft sta. Wat gaat hier structureel fout?!

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 January 2020, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, flink balen dat er nog steeds geen verbetering is:confused:

In tussentijd zijn we samen met ProRail druk bezig geweest om het bereik te verbeteren, dit is echter in de praktijk minder simpel dan ‘even een paar masten plaatsen’. Zo mag het signaal niet storen met het systeem van de hulpdiensten en het belsysteem van machinisten en de verkeersleiding. Wat de actuele status is van het bereik heb ik niet inzichtelijk. Dit is echter wel een proces dat erg veel tijd in beslag kan nemen. Zodra het mogelijk is, zal het bereik verbeteren!

Na 4 jaar dus concreet geen voortgang.

Laat ik een voorspelling doen dan, over 4 jaar is het nogsteeds ronduit kak.

Toch jammer van een provider die claimt het beste netwerk van Nederland te hebben.

Je zou verwachten dat druk bezochte locaties gewoon dekking hebben in 2020.

Het is een groot station, dat kan toch echt niet meer tegenwoordig!

Badge +19

Leg het probleem ook bij ProRail neer. Zij zijn de beheerder van het station. KPN kan alleen maar iets doen als ProRail daarmee akkoord gaat.

Reputatie 7
Badge +20

Alle betrokken partijen doen hun best om de situatie zo optimaal mogelijk te krijgen voor de reizigers, sinds het netwerk daar is aangelegd wordt er regelmatig geëvalueerd en waar mogelijk iets aangepast. 

De techniek staat gelukkig niet stil, zodra er andere/betere opties beschikbaar komen, zal het bereik verbeteren! 

Waarom is KPN de enige van de grote providers die het internet tussen Den Haag HS en Schiedam Centrum niet op orde heeft?
Iedereen om mee heen met T-Mobile en Vodafone kunnen rustig internetten op dat traject en ik zit met KPN op “H+” wat werkelijk niets doet… Anno 2020 moet dit toch wel op te lossen zijn? Jullie zijn een ‘premium’ provider toch?...

Waarom is KPN de enige van de grote providers die het internet tussen Den Haag HS en Schiedam Centrum niet op orde heeft?
Iedereen om mee heen met T-Mobile en Vodafone kunnen rustig internetten op dat traject en ik zit met KPN op “H+” wat werkelijk niets doet… Anno 2020 moet dit toch wel op te lossen zijn? Jullie zijn een ‘premium’ provider toch?...

Nog geen 12 uur na het typen van dit bericht zie ik tot mijn verbazing ineens 4G+ in de tunnel :sweat_smile:

Toeval?