Beantwoord

slecht mobiel internetverbinding

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Sinds afgelopen weekend hebben mijn man en ik problemen met mobiel internet. Geen of heel trage verbinding. Bellen is geen probleem. Alle stappen hebben we gevolgd die geadviseerd worden bij slecht internet, maar geen resultaat. 

icon

Beste antwoord door Sandrabrouwer 6 February 2020, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Sandrabrouwer Welkom op het forum. Ik zie dat er ook al contact is geweest met mijn collega's van de klantenservice. Is hiermee de situatie ook verbeterd? 

Beste Rutger, het probleem is inderdaad opgelost

Reputatie 7
Badge +15

@Sandrabrouwer Dat vind ik mooi om te horen! Dan zal ik het topic sluiten, mocht er nog iets zijn dat ik voor je kan betekenen dan hoor ik dit natuurlijk graag! 🙂