Beantwoord

Slecht of helemaal geen bereik

  • 30 September 2019
  • 10 reacties
  • 199 keer bekeken

Hallo,

Ik ben vrijdag teruggekomen van vakantie. En heb sindsdien slecht of helemaal geen bereik.
Waar kan dit nu weer aan liggen??

ik ben er eigenlijk wel een beetje flauw van ondertussen.
ik betaal €48 per maand aan mijn mobiele abonnement en ook nog eens €65 per maand aan KPN compleet.
Voor dit geld mag ik toch wel wat verwachten lijkt mij.
Een compensatie zou wel het minste zijn, waar jullie vaste klanten mee tegemoet kunnen komen.

Graag een reactie.

Groeten Wilmar Hemmes

admin: eigen topic aangemaakt. oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 October 2019, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Wilmar, welkom terug! Een blik op je profiel zegt me al genoeg: in jouw woonplaats is er een verstoring aan de zendmast, waardoor je deze problemen ervaart. We werken met man en macht om het probleem op te lossen, maar ik heb helaas nog geen verwachte einddatum. Excuses hiervoor! Als de verstoring verholpen is, kijk ik graag met je naar een mogelijke compensatie.
Hallo,

bedankt voor de informatie. We wachten af. En dan horen we wel weer.
Hallo, ondertussen weer 4g.

Vind het wel wat lastig allemaal, ben bij jullie gegaan omdat jullie bereik hier verreweg het beste is. Heb meer dan de helft van dit lopende jaar met heel erg slecht bereik gezeten.

Neem alle producten bij jullie af. KPN compleet en mobiel, en betaal daar genoeg voor.

Zou een compensatie van jullie kant toch wel reëel vinden.

Graag een reactie
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie inderdaad dat de storing is afgemeld, heel fijn! Je kunt via onze website een vergoeding aanvragen als je je gegevens invult. Laat je het me weten als ik verder nog iets voor je kan doen?
Hallo, bedankt voor de reactie.
Dat betekent in mijn geval een vergoeding van €6 heb ik gezien. En dat voor bijna een half jaar weinig tot geen bereik. Dan ga je naar mijn mening niet erg goed met de vaste klanten om.
ik weet dat jullie hier niks aan kunnen doen, maar dan wordt dit hele verhaal maar doorgestuurd naar iemand, die er wel wat serieus aan kan doen.

Graag een vlotte reactie.
Reputatie 7
Badge +30
De vergoeding die je krijgt, betreft echt de storing die we gehad hebben vorige week. Maar uit jouw verhaal maak ik op dat je al een half jaar tegen problemen aanloopt? Is dit al eens door onze technische dienst onderzocht? Tegen welke problemen loop je precies aan? Ik zie dat het 2G en 3G netwerk wel naar behoren moet werken op jouw adres. Wil je je 4G eens uitschakelen? Merk je dan verbetering? Ik hoor het graag van je.
Goedemorgen,

ik heb toendertijd alles geprobeerd en zelfs een nieuwe Sim- kaart gekregen. Dat heeft helemaal niks geholpen. Heb toen verschillende mensen om me heen gevraagd en die hadden ook last van slecht bereik.
Nu is het weer goed en heb ik weer 4g, maar het afgelopen half jaar was een drama. En daar bedoel ik bovenstaand mee.
Daar vind ik dan €6 vrij weinig voor.
Reputatie 7
Badge +30
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan daar op dit moment niets concreets over vinden, volgens mij was er dus niet echt een algemene storing. Dat zal ik wel verder uit laten zoeken. Wat heb je zelf in gedachten qua tegemoetkoming? Dan neem ik dat ook mee.
Ik vind een vergoeding van een maandbedrag een redelijke tegemoetkoming van jullie kant.
Of een korting van €5 per maand.
Of een pakket erbij voor Mn KPN compleet

alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +30
Ik ga het intern aankaarten voor je en er wordt contact met je opgenomen hierover! Ik stuur je ook een privébericht voor aanvullende informatie, wil je daarop reageren?