Beantwoord

slecht tot geen internet op mijn gsm

  • 13 July 2020
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb internet van KPN voorheen Telfort sindsdien dat Telfort is overgenomen door KPN heb ik niks dan anders gezeik met mijn internet heel vaak valt mijn internet weg kan ik niet op internet kan ik niet op Google WhatsApp doet het niet enzovoort enzovoort zodra ik op de wifi ga is er niets aan de hand maar ik word hier zo ontiegelijk strontziek van ja nu probeer ik KPN te bereikenEn als ik op de site ga krijg ik een telefoonnummer dan bel ik krijg ik een stomme computer zodra ik vraag dat het over internet storing of blablabla gaat krijg ik een link de verbinding wordt verbroken en mag ik het weer uitzoeken op internet hallo ik zit net te vertellen dat ik problemen heb om op internet te gaan fijn hoor

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 July 2020, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Adrie, welkom op het forum! Vervelend dat je mobiele internet zo opspeelt. Bij de overgang van Telfort naar KPN hebben wij je abonnement overgenomen precies zoals hij is. Met dezelfde inhoud en dezelfde instellingen. Het enige dat veranderd is, is hoe je factuur eruitziet. In de basis zou dit dan ook geen invloed moeten hebben op je internet. Daarom heb ik een paar controlevragen voor je. Als je daarop zou willen reageren kunnen we gaan kijken wat er aan de hand is.

  • Welke telefoon heb je, merk en type?
  • Heb je nog dezelfde simkaart als voorheen?
  • Heb je je toestel al een keer herstart sinds je deze problemen ervaart? Zo ja, is het daarna ook beter geworden of is het hetzelfde gebleven?
  • Ervaar je dit alleen in huis, of ook als je ergens anders bent?
  • Gaat mobiel bellen wel goed?
  • Vul verder ook je forumprofiel in, dan kan ik hier voor de zekerheid de instellingen nakijken.
Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Adrie. Dan ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord mijn eerder gestelde vragen.