Slechte dekking in de trein

  • 14 March 2019
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Badge
Ja Marcia_, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zeker nu het ondertussen alleen maar slechter aan het worden is. De 4G valt steeds weg naar een H+ verbinding, wat in ieder geval inhoudt dat je sws niks meer kunt doen wat met enige vorm van verbinding te maken heeft. En nee, het ligt niet aan mn telefoon. Ik wacht smachtend op het einde van mn contract om naar T-Mobile te gaan en heb eeuwig spijt van het geven van een tweede kans aan KPN. Wie had ooit gedacht dat T-Mobile KPN zou verslaan qua bereik? Ook op vakantie in Oostenrijk was KPN weer om te janken, waarbij de mensen met T-Mobile vrolijk bereik hadden, zelfs in de bergen op 3000 m hoogte. Lekker dat ik hiervoor 60 euro per maand betaal.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
@JabberJay wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent 😞. We hebben nog steeds één van de uitgebreidste netwerken in Nederland, dus ik vind het altijd heel vervelend om dit soort dingen te lezen. Ervaar je dit nog steeds op de locaties waar je dit in het eerdere topic meldde?

Voor wat betreft het buitenland: T-Mobile heeft een eigen netwerk in Oostenrijk natuurlijk, dus daar kunnen we sowieso niet aan tippen 😞
Badge
Ja, inderdaad op het traject Den Haag - Amsterdam, maar het lijkt nu op meer plekken het geval, bijvoorbeeld ook bij Leiden.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. Ik wil graag opnieuw een melding voor je doen, maar het traject Den Haag - Amsterdam is écht te groot. Zou je wat kortere trajecten kunnen noemen? En het zou helemaal mooi zijn als je er data/tijdstippen bij kunt noemen 😉. Dit hoeft niet per se nu, maar dat mag ook komende tijd een keer.

Je geeft hierboven aan dat je met H+ helemaal niets meer kunt. Ik heb zelf een HTC U11 en die springt uit zichzelf regelmatig op H. Het internet is dan nog steeds prima. Welke snelheid heb jij op zo'n moment? Je kunt dan altijd een speedtest doen. Ik ben me ervan bewust dat het, wederom, veel vragen zijn, maar zo kunnen we er ook echt iets mee.

Wil je als laatste je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd zie ik. Mocht je willen dat ik een klacht voor je aanmaak, wanneer je de betreffende gegevens hebt, meldt je dan gerust t.z.t. weer in dit topic.
Badge
Hi @Marcia_
Ik was een week ziek en heb inmiddels de screenshots kunnen maken.
In mijn profiel zie ik geen veld waar ik mijn nummer in kan vullen, of is dat Klantnummer (mobiel)?
Badge

Badge
Hi @Marcia_ ik hoor graag nog van je.
Reputatie 7
Badge +30
Yes, sorry ik had de link verkeerd opgeslagen en daarmee je topic uit het oog verloren. De gegevens zijn doorgegeven aan de technische dienst en zij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op!