slechte ontvangst 3g

• 28 april 2014
  • 4 reacties
  • 1964 keer bekeken

Met enige regelmaat probeer ik mijn hobby uit te oefenen.

zoveel mogelijk verschillende voetbalwedstrijden bekijken

maar elke keer als ik maar enigzins in de buurt kom van een voetbalstadion valt het bereik weg van mijn 3g. wanneer ik in het stadion zelf zit is het al helemaal slecht (lees; dramatisch)

ik kan dan geen berichtjes versturen of ontvangen waar ik mensen om mij heen rustig zie whatsappen en doen.

hoe kan dat en is dat op te lossen??

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Sinds het gaat om het gebruik van whatsapp kan het nog wel eens helpen het toestel op 2G (GSM) te zetten. Het is een langzamere internetverbinding, maar zou er nog wel voor moeten zorgen dat berichten verzonden en ontvangen kunnen worden via het mobiele netwerk. Verder is het bereik slecht in voetbalstadions en wordt er wel langzaam gewerkt aan een beter netwerk.

Er staat gewoon een E in beeld dus slecht is niet het juiste woord... Maar ik weet dat het bereik minder is maar waarom hebben anderen daar geen last van??
Reputatie 7
Badge +12
De E van edge staat voor 2G. Het is sowieso een langzame verbinding. De andere mensen, van welke provider maken zij gebruik en hebben zij misschien niet toegang tot wifi?

Openbare wifi is er niet in het stadion anders had ik daar wel gebruik van gemaakt
Oa Vodafone gebruikten die anderen

Reageer