slechte ontvangst 4328

• 4 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 5915 keer bekeken

Hallo,

Wij zijn het gehele jaar door op camping De Duinhoeve - postcode 4328 GR in Haamstede en zitten op ongeveer 200mtr van de zendmast !

De ontvangst is zeker de laatste tijd belabberd - niet alleen KPN, maar ook van de andere providers.

Onze telefoons zijn constant aan het switchen tussen H+ en 3G, waardoor het internetten bijna niet te doen is.

Ik heb al contact gehad met iemand van uw technische dienst, die vertelde dat er onderhoud gepleegd werd aan de mast en het wel weer beter zou worden.

Niets is minder waar - nog steeds dezelfde rottige ontvangst.

Kunt u svp hier onderzoek naar doen en het oplossen ?

M.vr.gr. W de Ridder

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Ridder,

Ik begrijp uit je reactie dat het om je 3G bereik gaat. Is dit bereik inmiddels verbeterd of kan ik je hier misschien nog mee helpen?

Hallo,

Inderdaad het 3G bereik is belabberd.

Het lijkt wel of wij in een blinde vlek zitten qua zendmast aan de Maireweg in Haamstede - 4328GR

Als je de mast vanaf de openbare weg bekijkt, zitten wij met de camping inderdaad aan de achterkant.

Sinds mijn telefoontje met uw technische dienst is er geen verbetering opgetreden !!

Beetje jammer van ons ( dure ) abonnement.

Gaarne uw reactie.

Met vriendelijke groet,

**bleep** de Ridder

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Dat is inderdaad jammer.

Wanneer heb je gebeld met onze Technische Dienst? Wat is er toen afgesproken?

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Hallo,

Ik heb dat niet exact bijgehouden, maar ongeveer drie weken geleden.

De dag voordat ik gebeld heb, stond er inderdaad iemand op een hoogwerker aan de antennes te sleutelen.

M. vr. gr.

W de Ridder

er is eigenlijk niets afgesproken, omdat die mijnheer van de technische dienst zij dat na het onderhoud het wel weer beter zou gaan.

Reputatie 4
Badge +2
Beste Ridder,

Mijn excuses voor de late reactie.

Graag ontvang ik je telefoonnummer via een privébericht zodat ik een netwerkklacht voor je aan kan maken, mits je nog last hebt van het bereik probleem.

Reputatie 4
Badge +2
Beste Ridder,

Bedankt voor je privébericht!

Hierbij heb ik een netwerkklacht voor je aangemaakt. Zodra er meer informatie bekend is, word je geïnformeerd. Excuses voor het ongemak.

Reageer