Beantwoord

slechte verbinding (friesland, drogeham)

• 25 april 2014
  • 7 reacties
  • 1964 keer bekeken

Hallo,

ik ervaar sinds 2 dagen een zeer, maar dan ook zeer slechte internetverbinding op mijn mobiele telefoon.

Het is ergens op 24-04 begonnen rond het middaguur, en sindsdien nog niet weer beter geweest.

Gr. Jan

icon

Beste antwoord door Jeanax 28 april 2014, 14:45

Volgens mij is het probleem inmiddels weer opgelost. Ik kan weer heerlijk genieten van een H+ verbinding.

Bekijk origineel

7 reacties

Oh ja, vergeten te vermelden. Ik heb dus een E in het scherm, waar anders 3G of H staat.

Telefoon al een paar keer aan en uit gezet, maar ook dit helpt niet.

Reputatie 7
Badge +12
De E zou inderdaad betekenen dat er verbinding is met het 2G netwerk. Deze verbinding is zeer langzaam voor internetgebruik. Het zo uerop lijken dat er mogelijk een probleem is in de omgeving, al zou ik niet kunnen zeggen dat de dekking geweldig is in de omgeving voor het 3G netwerk.

Had u al contact opgenomen met de helpdesk zodat de Technische dienst zit zou kunnen nakijken voor u of er problemen zijn in de omgeving? :)

Neen, ik had gezocht naar een manier om een storing te melden, en op deze manier kwam ik dus hier terrecht. Wat ik wel graag wil vermelden, dat het internet hier anders altijd wel in orde is, met soms zelfs wel een H+ verbinding.

Reputatie 5
Badge +2
Beste Jeanax,

zoals Shugosha al aangaf, wil ik je graag adviseren om eens contact op te nemen met onze technische dienst. 

Zij zijn op werkdagen gratis te bereiken op 0800-0105 tot 18.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Afra

Zal vandaag een poging doen om de serviceafdeling te bereiken. Mijn gewone mobiele telefonie begint ook al kuren te vertonen.

Wat ik wel had vernomen dat ze met graafwerkzaamheden in het dorp hiernaast (kootstertille) een kabel hebben geraakt, waarna alle huishoudens in dit dorp zonder telefonie en internet zaten. Misschien dat de UMTS mast hier ook last van heeft.

Volgens mij is het probleem inmiddels weer opgelost. Ik kan weer heerlijk genieten van een H+ verbinding.

Reputatie 7
Badge +11
Beste Jeanax,

Fijn te horen dat alles weer op een normale wijze werkt en uiteraard hartelijk dank voor de terugkoppeling.

Heb je in de toekomst weer een vraag zien we je graag terug op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer