Vraag

smartwatch kinder horloge instellen

  • 9 March 2021
  • 9 reacties
  • 169 keer bekeken

Goedenavond,  ik heb een vraagje over het instellen van het prepaid internet op een smart watch/ gps tracker voor mijn zoontje. Alles werkt naar behoren en kan bellen en gebeld worden met het horloge, alleen zegt de app op mijn telefoon: het apparaat is niet networking.  En kan ik weinig instellen (taal, telefoonnummers, sos nummers, en werkt de gps niet) Hoe kan dit worden opgelost zodat het werkt zoals het zou moeten? Er staat beltegoed en internet tegoed op doormiddel van een bundel. Maar toch lijkt er geen verbinding te zijn op de een of andere manier. Iemand die weet hoe dit werkend te krijgen is? Alvast bedankt! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Harald van brakel! Ik ga met je meekijken. Om dat te kunnen doen heb ik nog wat meer informatie van je nodig. Zou je kunnen aangeven om welk type smartwatch het gaat? Werkt de simkaart daarnaast wel als je deze in een mobiele telefoon doet? 

Hoi Bram, fijn dat je mee wilt kijken! Het gaat om een smartwatch die ik via internet besteld heb. https://dealparty.nl/products/gps-kinderhorloge-met-bellen?variant=32605454925902 de simkaart die er in zit doet het in een telefoon zoals het hoort en zelfs in het horloge lukt het om gebeld te worden...alleen krijg ik de melding 

Groeten harald 

Reputatie 7
Badge +17

Waar het op lijkt is dat het beltegoed op zou zijn. De melding krijg je omdat het horloge om deze, of een andere reden, geen signaal meer kan versturen. Je zou je prepaid tegoed kunnen opvragen om dit zeker te weten. 

Beltegoed staat erop en een internet data bundel ook....dus ook daar zou het niet aan kunnen/mogen liggen zou ik zeggen 

Reputatie 7
Badge +17

@Harald van brakel excuus voor de late reactie. Krijgt het horloge ondertussen verbinding? Zo niet zou ik willen aanraden om te zien of er in de gebruiksaanwijzing een manier is om het horloge een reset te geven. Mocht het daarmee niet lukken zou ik je willen vragen voor de zekerheid het mobiele nummer in je profiel te zetten zodat ik voor je kan kijken of ergens een blokkade bestaat. 

Hoi Bram,  ik heb nog steeds geen verbinding kunnen maken met het horloge...het nr staat inmiddels in mijn profiel zoals je gevraagd hebt. Hoop dat het je lukt om te zien waar het aan ligt.

Reputatie 7
Badge +17

@Harald van brakel ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat er wel data wordt gebruikt. Dit gaat om bijvoorbeeld 6, 13 en 14 maart. Zou je kunnen bevestigen of op deze momenten de simkaart in de telefoon of in de smartwatch zat? Zou je daarnaast kunnen kijken wat de stappen uit het vorige bericht opleveren?

Ik zal dit even na gaan of ik hem kan resetten, wat betreft de dagen dat er data verbruikt is kan ik niet zeggen of dat het kaartje in de telefoon of horloge zat...denk dat ik dit morgen even probeer...vandaag lukt niet meer. 

Staat de pincode beveiliging van de simkaart wel UIT? !

De simkaart werkt anders zou er geen datagebruik geweest zijn.