Beantwoord

SMS-melding over MB’s ipv GB’s

  • 15 October 2021
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren een abonnement met internetbundel van 10 GB. Kreeg gisteren al SMS dat ik op de helft van mijn tegoed zit. Op website staat dat ik recht heb op 666 MB’s, waarvan er al 300 verbruikt zijn. In de mijnKPN -app staat wel 10 GB.  
Wat gaat hier fout?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 October 2021, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @AnnemiekJ, welkom! Heb je misschien nog een extra bundel lopen? Dat kan je zien als je via de browser inlogt op MijnKPN. Het zou ook kunnen zijn dat jouw bundel bijvoorbeeld van de 20e tot de 20e van de maand loopt. In dat geval krijg, en betaal, je nu naar rato. Dat zou dan wel in je contract of ook op MijnKPN zichtbaar moeten zijn. Mocht dat allemaal niet zo zijn, dan kan ik het ook niet direct verklaren. Ik wil natuurlijk graag even met je meekijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.