Vraag

sms short code

  • 28 March 2021
  • 1 reactie
  • 180 keer bekeken

GEEN ANTWOORD NODIG
Ik kan niet inloggen op mijn account

· 

Hallo,

Ik kan niet inloggen op een account (Uber). Meerdere malen mijn telnr gecheckt, opnieuw ingevoerd, etc.
Dan krijg ik de melding dat er een code via sms is verstuurd, maar deze ontvang ik maar niet.

 

Van Uber heb ik dit ontvangen:

‘Het is ook mogelijk dat jouw provider de code voor SMS blokkeert die Uber gebruikt om contact met jou op te nemen.
Neem in dat geval contact op met jouw provider om te bevestigen dat 'short code sms' voor jouw mobiele telefoon aanstaat.’

 

Wie helpt mij?

 

Claudia


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @ClaudiavdB Is het ondertussen wel gelukt of heb je nog hulp nodig? Ik kan uiteraard kijken of aan onze kant van de lijn alles goed staat. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?