Beantwoord

Snelheid nadat je bundel op is

  • 22 April 2019
  • 4 reacties
  • 2607 keer bekeken

Zijn de voorwaarden voor wat betreft de snelheid na het bereiken van de limiet van je data bundel niet wat verouderd? Met 64 Kbit/s download en 32 Kbit/s upload. Kun je niet zo heel veel meer tegenwoordig.
Wordt het niet een tijd dat deze snelheid wat wordt gemoderniseerd?
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 April 2019, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @PatrickA ,
Vind ik niet, met die snelheid kun je in ieder geval nog e-mailen, appen sms'en.
KPN had er ook voor kunnen kiezen je per verbruikte MB laten betalen.
Als je tekort sporadisch voorkomt kun je eenmalig een extra bundel bijkopen en als het structureel wordt kun je voor een hogere databundel kiezen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Patrick, welkom op het forum! Jan slaat hier de spijker op de kop. We kiezen ervoor je genoeg bandbreedte te geven om nog te kunnen appen en dergelijke in geval van nood. Als je wel reguliere bandbreedte nodig hebt kun je altijd een bundel bijkopen. Hoewel het voordeliger is, als je structureel te kort komt, om je abonnement te verhogen. Zowel bundels aanschaffen als je abonnement verhogen kan in de MijnKPN omgeving of via de app.
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik had ooit een hi abonnement met onbeperkt internet. Door toedoen van KPN is dit omgezet naar een bundel van 10GB.
3 jaar geleden toen ik nog bij Telfort zat was het gewoon op is op. Moest je dus een bundel kopen om te kunnen blijven appen. Dit is echt ideaal dat er wel internet blijft in geval van nood.