Beantwoord

Snelheid wordt minder na 6000MB

  • 19 October 2019
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

Waarom gaat de snelheid van mijn bundel naar beneden als ik boven de 6000mb kom. Ik kom normaal nooit boven mijn bundel (eenmaal in een jaar) en dan wordt de snelheid naar beneden gebracht, wat ik zeer kinderachter vind.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Nick86 19 October 2019, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja als je bundel op is, dan houd het op. Dat is nogal logisch. Wat is daar kinderachtig aan?

Je begrijpt het niet. 

Hallo @JNVNWDN , wees blij dat KPN je snelheid omlaag brengt en je gratis verder internet hebt tot de volgende bundel. Ze hadden ook kunnen kiezen voor een duur tarief per mb buiten de bundel.

Misschien kun je een bundel extra kopen ter overbrugging.

 

Reputatie 3
Badge +2

Fair-use-policy. Sluit een abonnement af met meer MB's. Zou mooi zijn, sluit een abonnement af voor 500MB en wil hoge snelheid tot 1 GB.

Reputatie 1
Badge +1

Waarom gaat de snelheid van mijn bundel naar beneden als ik boven de 6000mb kom. Ik kom normaal nooit boven mijn bundel (eenmaal in een jaar) en dan wordt de snelheid naar beneden gebracht, wat ik zeer kinderachter vind.

 

KPN geeft je genoeg bandbreedte om bijv nog te kunnen appen in geval van nood. Als je wel reguliere snelheid en bandbreedte nodig hebt kun je altijd een bundel bijbestellen. Het is voordeliger om je abonnement te verhogen (kan via app of MijnKPN) stel dat je hier vaker mee te maken krijgt. 

 

Reputatie 7

Hallo @JNVNWDN, welkom op het forum. Als jouw bundel is opgebruikt wordt de snelheid inderdaad verlaagd, zoals iedereen al benoemt. Je zei dat Nick het niet begreep, zou je kunnen toelichten wat hij dan precies niet goed begreep? Als dat het volgens jou niet is, begrijpen de anderen en ik jouw vraag mogelijk ook niet goed. Ik hoor het graag van je.