Vraag

Spam mail van KPN

  • 16 October 2019
  • 7 reacties
  • 225 keer bekeken

Spam mail krijgen uit naam van KPN vol reclame ik wens niet dat KPN mijn e-mailadres aan derden doorgeeft


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @ynseti, welkom op het forum. Zoals je het omschrijft klinkt het alsof je phishingberichten ontvangt, die worden door criminelen verstuurd waarbij ze de huisstijl van een bedrijf namaken en hopen dat mensen er op klikken. Op deze pagina op onze website leggen we daar alles over uit en geven we een aantal voorbeelden die momenteel rondgaan.

Zijn dat de berichten die je bedoelt? Of bedoel je iets anders?

Nee je wordt naar een reclame site gestuurd waar je zogenaamd allerlei leuke prijzen kan winnen zoals nieuwste IPhone of Samsung S10 maar wordt je vervolgens plat gebombardeerd met reclame mails

Reputatie 7

Nee je wordt naar een reclame site gestuurd waar je zogenaamd allerlei leuke prijzen kan winnen zoals nieuwste IPhone of Samsung S10 maar wordt je vervolgens plat gebombardeerd met reclame mails

Je bent er toch niet ingetrapt om op die site persoonlijke gegevens achter te laten?!

Reputatie 7

Nee je wordt naar een reclame site gestuurd waar je zogenaamd allerlei leuke prijzen kan winnen zoals nieuwste IPhone of Samsung S10 maar wordt je vervolgens plat gebombardeerd met reclame mails

Hiermee klinkt het nog meer als phishingberichten die je gekregen hebt. Heb je de link in mijn vorige bericht aangeklikt? Zou je de originele mail die jou naar die reclame site stuurde daarmee kunnen vergelijken?

Helemaal onderaan staat een inductie en die heb ik aangeklikt en tot nu toe geen last meer maar vraag me af hoe een bedrijf in Engeland aan kpn e-mail adres komt

Uitschrijving

Reputatie 7

Het is onverstandig om welke link dan ook in mails aan te klikken.

Heb je op deze site al eens gekeken hebt of jouw emailadres daar vermeld wordt?