Beantwoord

spotify premium omzet naar familie

• 25 november 2018
  • 8 reacties
  • 245 keer bekeken

hoe doe ik dat?
zit maar te zoeken in mijn kpn maar daar vind ik het niet.
icon

Beste antwoord door Alex_P 5 december 2018, 15:43

Martijn, ik kan dit niet plaatsen. Bij ons is alles losgekoppeld. Zie hieronder. Ik kan je alleen adviseren om met Spotify contact op te nemen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Martijn. Begrijp ik het goed dat je over wilt stappen naar Spotify Family en dat via KPN? Of juist buiten KPN om? Via ons kan het uiteraard ook, dan zullen we je pakket aan moeten passen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
ik heb spotify premium via kpn ,en ik dacht dat ik dat gewoon via mijn kpn wel kon veranderen.

ik weet niet wat er aan mijn pakket aangepast moet worden verders?

ik probeer mijn profiel wel aan te passen maar steeds als ik alles invul en bevestig kom ik op de oeps er is iets fout gegaan,daar ben ik wel klaar mee.

update: profiel is wel verzonden nu
Reputatie 7
Badge +18
Hi Martijn, heb het voor je nagekeken. Je pakket moet worden aangepast naar de nieuwe versie, je hebt nu namelijk nog een abonnement uit 2014 dat niet meer wordt aangeboden. Ik zie echter niet dat je Spotify Premium via KPN afneemt, in ieder geval niet op basis van de door jou ingevulde gegevens. Het is wel mogelijk om via je internetabonnement thuis Spotify Family af te nemen, je behoudt dan alle opties die je nu ook hebt en komt dan uit op € 56,49 per maand. Omdat je dan een nieuw jaarcontract aangaat kan ik je een korting aanbieden van € 5.- per maand de eerste 12 maanden. Concreet betaald je dan de eerst 12 maanden 51,49 inclusief Spotify Family. Een andere optie is om je contract zo te laten en Spotify Family via Spotify zelf af te nemen.
Ik ga het zelf wel regelen dit is me te omslachtig en duurt me te lang.
Bedankt voor de moeite
Reputatie 7
Badge +18
Dat mag uiteraard ook. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Ik had spotify uitgezet in mijn kpn, maar als ik bij spotify zelf kijk staat het toch echt aangemeld via kpn.
Zal allemaal wel lukken, ik vroeg me alleen af wanneer de premium stop dan kan ik de family starten.
Reputatie 7
Badge +18
Zou je je gebruikersnaam willen bevestigen? Heb je een privébericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +18
Martijn, ik kan dit niet plaatsen. Bij ons is alles losgekoppeld. Zie hieronder. Ik kan je alleen adviseren om met Spotify contact op te nemen.

Reageer