Beantwoord

Spotify valt af en toe weg op mijn Samsung telefoon

• 23 mei 2017
  • 4 reacties
  • 10889 keer bekeken

Ik luister veel naar Spotify op mijn telefoon.. Regelmatig valt de app weg en moet ik die opnieuw opstarten. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan komen of wat ik daar aan kan doen? Opnieuw installeren heb ik al uitgeprobeerd. Het ligt ook niet aan de wifi of 4g verbinding want ik kan op beide gewoon internetten.
icon

Beste antwoord door SjorsK 23 mei 2017, 20:45

Hoi Kwekkie,

Ik wil de netwerkverbinding niet uitsluiten. Kan je op de plekken waar spotify wegvalt ook youtube filmpjes kijken? Zo nee, dan kan het alsnog aan de data verbinding liggen.

Helaas ben ik bang dat de app vastloopt, wat soms werkt is het opnieuw opstarten van het toestel, stel dat dit geen succes is kan je altijd spotify verwijderen en opnieuw installeren.

Ik hoop dat dit je een duwtje de goede richting op brengt 🙂

Kan je de resultaten met ons delen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Kwekkie,

Ik wil de netwerkverbinding niet uitsluiten. Kan je op de plekken waar spotify wegvalt ook youtube filmpjes kijken? Zo nee, dan kan het alsnog aan de data verbinding liggen.

Helaas ben ik bang dat de app vastloopt, wat soms werkt is het opnieuw opstarten van het toestel, stel dat dit geen succes is kan je altijd spotify verwijderen en opnieuw installeren.

Ik hoop dat dit je een duwtje de goede richting op brengt 🙂

Kan je de resultaten met ons delen?
Bedankt voor de tips. Ik hou je op de hoogte. Youtube heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Reputatie 7
Badge +15
Top! Ik zie je bevindingen tegemoet 🙂
Hoi mensen,
Ik kwam op dit forum omdat ik het probleem heb dat die bij mij ook uitvalt.
Op dit moment maak ik gebruik van een huawei en daarbij is het goed om te kijken of de app niet uit staat bij "energie intensieve apps" want dan stopt hij ook als je scherm uit zet.
Ik deel het even omdat ik zelf er wekenlang mee heb lopen klooien en ik kon de oplossing niet vinden.

Groetjes, Christiaan

Reageer