Beantwoord

Stabiele Wifi verkrijgen met Huawei e560 en KPN prepaid zorgeloos online

  • 27 May 2019
  • 1 reactie
  • 1008 keer bekeken

Is het mogelijk een stabielere WiFi te krijgen met de Huawei e560 mifi router en KPN zorgeloos online Sim kaart ?
Mijn telefoon krijgt een redelijke WiFi verbinding via de router. Nu probeer ik van een oude smartphone live beelden te bekijken, maar hij verbreekt elke keer de WiFi verbinding.
Tevens heb ik een WiFi ip camera van foscam. Deze doet het thuis meteen super via de WiFi, maar via de mifi router niet.
Ik heb destijds een chat gesprek gehad met KPN, volgens haar was het allemaal mogelijk.
Ik weet dat het iets te maken heeft met de instellingen zoals apn en statisch maken. Ik heb hier geen verstand van. Het is een tijdelijke oplossing.
Ik hoop dat ik een antwoord kan krijgen. De camera moet lopen in het buitengebied, waar geen bekabeling mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 May 2019, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Nalie! Je noemt Zorgeloos Online, gaat het dan om een prepaid simkaart? Zo ja, dan zit daar het probleem. De Zorgeloos Online bundel voor prepaid heeft weliswaar onbeperkt internet, maar het is ook heel traag. De maximale snelheid is 128 kbps. Dat is niet voldoende voor videobeelden.

Om dit met prepaid te doen zou je dan een van de reguliere databundels moeten gebruiken. Bijvoorbeeld de 1GB of de 100 MB (overzicht van bundels). Beide bundels lopen 31 dagen, of tot de data op is. Welke bundel je dan zou moeten hebben is afhankelijk van hoeveel data het streamen van de videobeelden kost.

Maar, als je dit voor langere termijn nodig hebt, dan zou ik toch gaan voor een abonnement. Dat kan dan met een regulier abonnement, of met een data only abonnement. Wat dan het beste is hangt dan af van hoeveel data er nodig is. De data only is het goedkoopst als 500 MB per maand genoeg is. Als je iets meer nodig hebt, dan is een regulier abonnement (2GB) goedkoper. Als 2GB aan data niet voldoende is, dan kun je weer beter het data only abonnement doen maar dan de 10GB variant.